رفتارشناسی کاربران عرب زبان
14 آبان 1399 توسط رهنما
- کاربران عرب زبان، به فعالیت در شبکه توئیتر تمایل بیشتری دارند؛
- در مقابل کاربران عرب زبان، ایرانیها علاقه بیشتری به حضور در شبکه اینستاگرام دارند.
- شبکه توئیتر در ایران فیلتر است.
- عمده کاربران این گزارش، در شبکه توئیتر فعالیت دارند.(405 نفر از 483 نفر)
- 78 نفر از کاربران فعال در اینستاگرام، 35 درصد از محتوا را تولید کردهاند؛
- میزان بازخورد کاربران در شبکه توئیتر نسبت به اینستاگرام بیشتر است؛
- هر کاربر به طور متوسط 386 هزار بازخورد درباره محتوای تولیدی خود، از مخاطبین دریافت کرده است.
- کاربران عرب زبان، به طور متوسط هر 29 ساعت یک بار اقدام به تولید پست کردهاند که در مقایسه با کاربران فارسی زبان این میزان 37 ساعت است؛
- مخاطبین فارسی در مقایسه با عربها، علاقه بیشتری به بازنشر پستها دارند؛
- مخاطبین عرب در مقایسه با ایرانیها علاقه کمتری به درج نظر(کامنت) دارند.